צילום חתונות

מתרגשים ביחד איתכם

אין הרבה רגעים מרגשים כמו יום החתונה. הרבה כנות, הרבה פגישות וחשיבה בלתי פוסקת לקבלת ההחלטה הנכונה במטרה שהאירוע יצא לא פחות ממושלם. מכאן אפשר להבין כי לצלם החתונה חשיבות גבוהה ואחד מהאנשים החשובים המלווים אתכם מתחילתו של היום המיוחל בסלון הכלות, לכיוון החופה המרגשת והיישר אל רחבת הריקודים השמחה. 

צילום חתונה הוא הרבה יותר לקחת מצלמה ולצאת לדרך. איציק ליין צלמים ניגשים לצילום חתונות כמו שאומן ניגש לצייר את הציור שלו. הצילום הוא אמנות המביאה לידי ביטוי בתמונות, אין ספור תחושות של שמחה והתרגשות.

היום מתחיל בצילומים בסלון הכלות ובהכנות הראשונות של החתן והכלה, כאשר נהוג לצלם כבר משלב האיפור את הכלה. לאחר מכן, ממשיכים לצילומי חוץ במיקום שתוכנן ונחבר על ידי הזוג (או המומלצים שלנו). בימים שלנו, התווסף אלבום צילומי טראש שהפך פופולארי מאד בקרב זוגות מתחתנים ומומלץ גם עבורכם. 

בנוסף, יש חשיבות לסדר גודל האירוע. כצלמים מקצועיים אנו דורשים מעצמנו לספק את תוצר תמונות איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ולכן אנו בונים צוותים לפי מס' צלמים המכסים את כלל האירוע, לפי סדר הגודל שלו.

איך בוחרים צלם לחתונה

אתם ניגשים ליום החשוב ביותר בחייכם והכל חייב להיות מושלם. אחד הדברים החשובים הוא, איך לא, צלם החתונות שיגיע לאירוע שלכם כדי לעשות את האומנות שלו. אך שניה לפני שהחלטתם, כך תבחרו צלם חתונות נכון.

בשלב הראשון – החיבור מאד חשוב. אתם מגיעים לפגישה עם אדם שככל הנראה לא פגשתם מעולם. שימו לב לשיח, האם יש כימיה והחיבור הוא טוב.

בשלב השני – אל תתביישו לשאול אותו על המקצועיות. תבקשו לראות תיק עבודות, שימו לב אם התחברתם לאופי הצילום, לניראות התמונות וכו'.

בשלב השלישי – תבדקו אם יש המלצות מזוגות אחרים על אותו הצלם. המלצות היום הן אינדיקציה מעולה בכדי להבין את מקצועיותו ואת יכולת הצלם להשביע את רצונכם.

איך בוחרים את המקום הנכון להתחתן בו ולמה זה משנה לצלם?

כאמור, ביום החתונה שלכם תרצו שהכל יהיה מדויק ויפה, כדי שהזכרונות שתיצברו ותקבלו מהסתכלות בתמונות, יהיו בדיוק לטעמכם.

לכל אולם אירועים או גן אירועים יש קונספט, חלק יוקרתיים, חלק משלבים בריכה, חלק פסטורליים – בחרו את מה שלטעמכם יהיה היפה ביותר, הפשוט ביותר וזה שלא תשכחו אותו.

כמו כן, צלם חתונות מקצועי מגיע ומיד שם לב לסביבת האולם כדי לזהות מיקומים טובים לצילום הקהל, מיקומים שונים לצילומי החתן והכלה ועוד. יש חשיבות לבחירתם האולם שלכם – בחרו אותו נכון!

צילום חתונות עם איציק ליין צלמים

בגלל שאנו דוגלים במקצועיות, מצלמות בטכנולוגיה מתקדמת, יחס אישי ואדיב והמחיר הטוב ביותר בשוק!

צוות הצלמים של איציק ליין צלמים תמיד לשירותכם ויכין לכם אלבום תמונות בלתי נשכח.

גלריות החתונות שלנו​