צילום בת מצווה

צילום בת מצווה בחיפה והקריות, פונים למומחים של איציק ליין צלמים. בעלי ניסיון של שנים בצילום בת-מצווה מובטח לכם צילום מרהיב!

מה אנחנו מציעים?

סיוע בבחירת לוקיישן במקומות צילום בטבע או בים ועוד נופים מיוחדים

  1. ניתן גם לקבל צילומי סטודיו ברמה אחת מעל כלום
  2. אלבום איכותי ומעוצב דיגיטלי ענק עם גרפיקה מיוחדת.
  3. צילום על ידי מצלמות 4K מקצועיות לקבלת תמונות ברמה גבוהה.
  4. ליווי צמוד של צוות איציק ליין צלמים עד לקבלת האלבום המרהיב. ותמונות על גבי דיסק און קי.

צוות צלמים שלנו מציע את – הבוק הכי מקורי וטבעי שיש.

צילומי בוק בת מצווה

בוק לבת מצווה מצולם במקומות מדהימים ומיוחדים: בנופים ירוקים, , בים,  ואפילו בשקיעה! אתן מוזמנות לראות את הבוק של איציק ליין צלמים ,  ועוד המון בוקים מדליקים שלנו אם רק תגללי קצת למטה:) כך תוכלי להתרשם מהמגוון הרחב של המקומות המרשימים והייחודיים שלנו לצילום בוק בת מצווה מרגש ובלתי נשכח. צילום בטבע יכול להוציא אותך הכי טבעית והכי חופשיה בדיוק כמו שאת באמת. עם החיוך הכי אמיתי שלך, המבט המיוחד שלך והיופי שאף אחד לא יוכל להיות אדיש אליו.

כשצילום, אומנות ועיצוב נפגשים – הקסם מתחיל​

צילום בוק לבת מצווה לא נגמר רק ביום הצילום עצמו אלא ממשיך הלאה עם הצוות של איציק ליין צלמים  המוכשרים שלנו שיודעים כיצד לגרום לתמונה טובה שלך להפוך לתמונה מדהימה ומיוחדת. עיצוב האלבום שלך הוא תהליך מורכב וקסום, בו כל תמונה מתחברת לשנייה. למעשה, באלבום שלך נוצר סיפור בו כל דף הוא מיוחד בפני עצמו. האלבום שתקבלי הוא אלבום מושקע, שכל תמונה נחברה בקפידה ועוצבה לאחר המון מחשבה.

בוק בת מצווה מיוחד לילדה הכי מיוחדת בעולם...​

דבר ראשון מקבלים חוויה כיפית ומיוחדת. כלה בת  מצווה משתחרר תוך דקות ספורות וביחד אנחנו זורמים ומצטלמים בצורה כיפית ונינוחה עם המון סבלנות והקשבה.
מקבלים אלבום דיגיטלי, בעיצוב ייחודי לפני בחריכה תמונות מיום צילומים.
כשאנחנו דואגים לכל פרט בתמונה להראות "ואוו". בנוסף, מקבלים דיסק און קי  עם התמונות שצילמנו ביום צילומים.

צילום בת מצווה​

איציק ליין צלמים מבצעת שירותי צילום בת מצווה איכותיים ויוקרתיים במחירים שפויים לכל כיס. ישנם מקרים, בהם אנשים מחשיבים אירועי בת מצווה בדרך כלל כאירועים קטנים ופחות חשובים במעלתם, אבל לא כדאי להמעיט בחשיבותם של אירועים כאלו כי הם מסמלים שלב חשוב מאוד בחייו של הילדה. אנחנו באיציק ליין צלמים , לוקחים אירועי בת מצווה ברצינות רבה ומבצעים את העבודה על הצד הטוב ביותר.

היכנסו עכשיו ובחרו צוות איציק ליין צלמים אירועים שידאג לתעד את כלת בת המצווה ואת האורחים, וישאיר לכם מזכרות מושלמות מהאירוע!

לקבלת הצעת מחיר עבור בוק בת מצווה ופרטים נוספים צרו קשר בטלפון 054-6418817

הגלריה-בר מצווה

צילום בת מצווה  בחיפה והקריות  בחיפה והקריות עוד אירוע בלתי נשכח

צילום בת מצווה בחיפה והקריות עוד אירוע בלתי נשכח